Гаранция
Политика на рекламация и гаранция
Ние държим клиентите ни да бъдат напълно удовлетворени от всяка поръчка. Ако изпитате затруднения с продукта или не получите очакваните резултати, нашият екип е на разположение да съдейства и да предложи подходящо решение.
1. При недоволство от резултатите
Ако след употреба на продукта не постигнете желания ефект, имате право да получите Store Credit (кредит/ваучер), който може да се използва при следваща покупка в нашия онлайн магазин.
Store Credit се издава след консултация с наш представител, за да се определи най-подходящото решение за случая.
Store Credit е валиден 12 месеца от датата на издаване и може да бъде използван само на нашия сайт.
2. 30-дневна гаранция на ефекта
Всички продукти от серията ни, за които е приложимо, са покрити от 30-дневна гаранция за резултат.
Ако използвате продукта ежедневно в продължение на 30 последователни дни и не забележите подобрение, можете да предявите гаранция.
За да бъде призната 30-дневната гаранция, е необходимо:
-
да сте използвали продукта всеки ден, съгласно инструкциите;
-
да предоставите снимка или видео преди започване на употребата;
-
да предоставите снимки или видеа от периода на употреба (няколко междинни кадъра са достатъчни);
-
да опишете накратко начина на употреба и честотата.
След преглед на изпратената информация, ще получите решение и, ако условията са изпълнени, Store Credit в размер на стойността на продукта.
3. Рекламация при дефект
Ако продуктът пристигне с видим дефект, повреда или несъответствие спрямо поръчаното, трябва да ни уведомите до 24 часа от получаването.
Моля изпратете:
-
снимки/видео на дефекта;
-
номер на поръчката;
-
кратко описание на проблема.
След потвърждение от наша страна, разходите по връщането са изцяло за наша сметка, а продуктът може да бъде заменен или стойността му възстановена под формата на Store Credit.
4. Какво не подлежи на гаранция
Гаранцията не важи, ако:
-
продуктът е използван неправилно или не според инструкциите;
-
има следи от механични увреждания, удар, намокряне и др.;
-
има опит за поправка или промяна от клиента;
-
продуктът е използван извън препоръчителния срок на годност;
-
липсват снимки, доказващи ежедневна употреба (за 30-дневната гаранция).
5. Какво покрива гаранцията
Гаранцията покрива:
-
фабрични дефекти;
-
дефекти, появили се при нормална употреба;
-
несъответствие между продукта и описанието му;
-
непостигане на обещания ефект (когато е посочено, че продуктът има такава гаранция).
6. Как се издава Store Credit
След одобрение на рекламация или гаранция, се издава Store Credit, който:
-
е с валидност 12 месеца;
-
може да се използва за всяка бъдеща поръчка;
-
не може да бъде заменен за парично възстановяване.
7. Контакти при рекламации / гаранция
При въпроси, рекламации или подаване на гаранционна заявка, моля свържете се с нас:
-
Имейл: info@greyoff.com
-
Адрес за връщане (офис/куриер): София, Еконт офис София Парк Камбаните
Екипът ни ще отговори възможно най-бързо и ще ви съдейства през целия процес.