Гаранция

 Политика на рекламация и гаранция

 

Ние държим клиентите ни да бъдат напълно удовлетворени от всяка поръчка. Ако изпитате затруднения с продукта или не получите очакваните резултати, нашият екип е на разположение да съдейства и да предложи подходящо решение.


1. При недоволство от резултатите

Ако след употреба на продукта не постигнете желания ефект, имате право да получите Store Credit (кредит/ваучер), който може да се използва при следваща покупка в нашия онлайн магазин.

Store Credit се издава след консултация с наш представител, за да се определи най-подходящото решение за случая.

Store Credit е валиден 12 месеца от датата на издаване и може да бъде използван само на нашия сайт.


2. 30-дневна гаранция на ефекта

Всички продукти от серията ни, за които е приложимо, са покрити от 30-дневна гаранция за резултат.
Ако използвате продукта ежедневно в продължение на 30 последователни дни и не забележите подобрение, можете да предявите гаранция.

За да бъде призната 30-дневната гаранция, е необходимо:

  • да сте използвали продукта всеки ден, съгласно инструкциите;

  • да предоставите снимка или видео преди започване на употребата;

  • да предоставите снимки или видеа от периода на употреба (няколко междинни кадъра са достатъчни);

  • да опишете накратко начина на употреба и честотата.

След преглед на изпратената информация, ще получите решение и, ако условията са изпълнени, Store Credit в размер на стойността на продукта.


3. Рекламация при дефект

Ако продуктът пристигне с видим дефект, повреда или несъответствие спрямо поръчаното, трябва да ни уведомите до 24 часа от получаването.

Моля изпратете:

  • снимки/видео на дефекта;

  • номер на поръчката;

  • кратко описание на проблема.

След потвърждение от наша страна, разходите по връщането са изцяло за наша сметка, а продуктът може да бъде заменен или стойността му възстановена под формата на Store Credit.


4. Какво не подлежи на гаранция

Гаранцията не важи, ако:

  • продуктът е използван неправилно или не според инструкциите;

  • има следи от механични увреждания, удар, намокряне и др.;

  • има опит за поправка или промяна от клиента;

  • продуктът е използван извън препоръчителния срок на годност;

  • липсват снимки, доказващи ежедневна употреба (за 30-дневната гаранция).


5. Какво покрива гаранцията

Гаранцията покрива:

  • фабрични дефекти;

  • дефекти, появили се при нормална употреба;

  • несъответствие между продукта и описанието му;

  • непостигане на обещания ефект (когато е посочено, че продуктът има такава гаранция).


6. Как се издава Store Credit

След одобрение на рекламация или гаранция, се издава Store Credit, който:

  • е с валидност 12 месеца;

  • може да се използва за всяка бъдеща поръчка;

  • не може да бъде заменен за парично възстановяване.


7. Контакти при рекламации / гаранция

При въпроси, рекламации или подаване на гаранционна заявка, моля свържете се с нас:

  • Имейл: info@greyoff.com

  • Адрес за връщане (офис/куриер):  София, Еконт офис София Парк Камбаните

Екипът ни ще отговори възможно най-бързо и ще ви съдейства през целия процес.